Sunday, May 8, 2011

Alhamdulillah.

Assalamualaikum.

Alhamdulillah. Praises to Allah.
Aku syukur Alhamdulillah. buat malu saja sebab bersedih atas rezeki yang Allah bagi. Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah.

Nisa wrote 'bout me being sad because failed to further study at uitm. it's a shame. haha. i'm supposed to say Alhamdulillah. my praises to Allah.

pasai apa? sebab aku dapat um. university of malaya. nisa cakap, "u should be proud of that. um is the best university in malaysia." well, she' right. i'm proud u know. aku bangga tak lah sampai bangga ujjub takabbur. Allah marah kawankawan. *buat comei tibatiba :P

aku tak mau mak abah terasa dengan tindakan aku percakapan aku atau apaapa pon. and aku buang jauhjauh perangai immatured tibatiba aku tu. aku terima tawaran um. apaapa pon tawaran yang orang bagi no matter lah matriks ka politeknik ka universiti ka. rezeki Allah semua ni. aku berpegang pada satu ayat yang aku pon dah lupa sapa ucap kat aku, "kita kena terima dugaan Allah dengan sabar, dan yakin Allah dah rancang yang terbaik untuk kita pada masa akan datang. YAKIN saja." and this is how i get better whenever i sad :)

*esok mungkin result jpa keluaq.
dapat tak dapat lain cerita.


*abrar :D

No comments:

Post a Comment