Tuesday, May 3, 2011

Arifah Hakimah :D

haha. u must be wondering why i mentioned her name right? :)

ni nii, budak Arifah Hakimah ni duk keja mintak link blog aku.and u know what? dia bagi aku masa 30 minit ja untuk update blog then bagi dia link, garang nak matii >.<" nasib baik cun.haha

dakk, aku bukan apa weh, aku baru ja buat blog blog segala ni. yang ni pon entry aku yang ketiga. and i'm not good in writing descriptive essay ! haha gila tak maju. tapi oleh sebab walau bagaimanapun dan begitu lah aku pon post lah entry ni pasai dia supaya

 first : dia tak marah aku sebab aku ambik masa lebih dari 30 minit weiii. hahaha tak takot tak takot :P and
second : aku nak menambah bilangan entry supaya lebih ramai dan tak kurang daripada dua, hahahaha!

aku post entry pasai budak lawa cantik cun putih gebu ni pon tanpa kebenaran dia. aaaa =.=' takot lagi.

satu lagi kan kan, aku curi gambar Arifah dari facebook diaaa. tanpa kebenaran jugak!
Arifah comeiiii alala comei comei jangan marah i nah? tu lah, sape suruh u pakse i sangatttt, kan dah kene :P



Arifah Hakimah lawaaa :)   dua gambar hang yang paling aku suka :D

*weh, kan dah cakap, blog aku tak besttttt, karangan bm bi fail! :(




4 comments:

  1. Bhahahahhahahahha, TADAK GMBAQ HAT LAGI ELOK LAGI KA WEI -.-

    ReplyDelete
  2. kak pah cun woo :D :D
    hai anissss!!

    ReplyDelete
  3. arifah : gambaq hang semua elok. see see, sheera kata hang cunnn. haha

    ReplyDelete
  4. hai sheera !! pi mana lama menghilang ? rinduuu :D

    ReplyDelete