Thursday, May 5, 2011

reunion best :) shopping best :) dinner pon best lah :)

assalamualaikum.

time :    3:18 a.m.

mood : sleepy *tapi awat hang tak tidoqtidoq lagi anis arina oiii =.='

saja ngada wat semangat boleh nak update blog. haha. see see, ngadaaa. haha.

seriously best tadi.tadi bangun subuh then mak cakap,

"kakak satgi jangan tidoq balik, pi la sidai kain basuh kain sambilsambil tunggu ammar mai.satgi siap tunggu depa, jangan biaq depa tunggu kakak.mak nak pi sekolah dah ni."

"oh mestila tak tidoq punya haih. k k babai makkk. muahh. babaiiiii."

"buekkkk."

*aku TERtidoq balik pastu =.='

nikmat wei nikmat tidoq balik. haha ! sedap punya tidoq tibatiba tekejut fon bunyi.serius ! mula tu tak kenai number tu aku terus cancel sebab jam pukoi 8.30 dah time tu.tak ingat apa dah, ingat nak mandi ja. kalot kalotttt =.=' rupanya dayah call, haha thanks to dayah sebab call tadi. kalau tidakk, mau depa tu kena tunggu tuan puteri ni besiap. kain sidai dak lagiiiii ! hahaha bagus ! boleh tera tu? *ayat nabilah. haha.

mandi mandi. besiap besiap. siram pokok pokok bunga. turun pi sidai kain. kemas rumah sikit sikit.

heran awat aku sempat buat banyak keja? sebab depa tu janji nak mai ambik pukoi 9 tapi lastlast pukoi 10 weiii. eeee sumpah geramm! ammar aku tau hang baca blog ni. haha disebabkan hang aku takut nak makan choco crunch habaq hianggg. takot tak dan ! serius tadi pi sekolah tak makan pa. makan sweets saja. tumbok hang mau? haha. dah la fareez buat rajin pi kut jalan biasa. 2 jam perjalanan. letih weh letih, haha.

aku bersyukur Alhamdulillah bila kamu semua menghantar aku ke rumah dayah. terharu. bersyukur ke hadrat Illahi. haha "boleh tera tu?" *sila mai tampaq beramai ramai :P

aaaa ! best memang lah best boleh jumpak cikgucikgu kawankawan. tapi yang tak bestnya cikgucikgu semua dah letih nak balik, so tak boleh nak sembang panjangpanjang. kawankawan yang lain pon aku tak sempat nak kiss kiss pelukpeluk puaspuas sebab aku dayah and yang lain terlibatlah antaranya peto a.k.a aini, nabilah and putut a.k.a puteri. haha *nama comei habaq hiangg ! ok sambung balik nahhh. dayah bawak kami pi shopping kat penang. haha we had mc donald after that :)

sumpah besttttt dayah ! thanks to dayah sebab drive sampai sana and sebab bawak kami semua pi shopping. bestt teruklah sebab boleh dua pasang baju. errr bila boleh pi lagi?

"Along along, nanti nak pi shopping kita pi tempat ina pi tadi nah nahh?"

"haaaa."

"yey!"

*boleh tera tu? =.='

my day ends when abah mak and Along came to bring me home. We had chicken chop and kuewtiaw tom yam on the way home.*makan lagi wei :P





                                          kat rumah Dayah, haha hudoh gilaaaa aku dari belakang ! jalan
                                                                                                 kalut kalut :P

                                           Cik Nad, Diyana, Sakinah, Izzati Adli, Habibah :)

Hafiz Yusoff with his lomo, Mini Diana <3

                                                                     aku kenapa ? =.='


                                                                                           Dayah lawaaa :D

                                                                  Nab and Dayah :)

                                                                    Peto and Putut :D

                                                       muka time nak balik, nalaaaa ! beminyak banyak
                                                                         tak dak dah noh :P

No comments:

Post a Comment