Thursday, August 25, 2011

:)

Assalamualaikum.

letih gilaaaa. tadi balik dari mid valley pukui 11 lebih baru sampai bilik. sumpah letih weh. budakbudak geng tutorial aku ajak men boling pon aku dah tak mampu. mata kui keciiiiiik.

oh yeah. tadi pi mid tak best mana pon sebab tak shopping sangat. aku cuci mata jaaaa.
sebab minggu lepas dah shopping kat times square and minggu lepas lepas shopping kat mid. Allah. boros gila aku. so aku berazam nak pi bukak posa samasama ngan budakbudak tutorial ja. and hanya spent duit sikit ja. hihi. makan kat Rasamas. boleh tahan la. sedap jugakla. harga pon tak mahal. shopping pon bodobodo ja. beli baju untuk baby Aisya Humairah 3 pasang. comeiiii gilaaaa! tak sabaq nak bagi Aisya pakai raya ni. and jam bodobodo Vincci bodobodo punya. so bila total up, berapa ja aku habiskan. hihi pandai kan aku berjimat? T.T

hish. ingat nak main game The Sims 3. tapi tapiii esok kelas pagi. eeee apa la kelaskelas ni kan. orang nak balik raya lah kan kan kan kan? eeee eeee!


*aku usha jeans cantikkkkkkk tadi. bila lah boleh beli. erghhhh. goodnite. ngantok.





*tak sabaq nak kawen.

No comments:

Post a Comment